حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۱۴تیر

دلنوشته

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ب.ظ

تواین ساعت ازشب بازم کسی روندارم باهاش حرف بزنم

 

تواین حال وهواتنهاهم نبودم محرم رازی نبود پیشش درددل کنم

 

برای من برونگرا باهمه تجربه ای که ازخودخوری داشتم بازم سخته یه لبخندمضحک گوشه لبم باشه وباکسی حرف نزنم

 

این روزا فقط نیازداریم به هم رحم کنیم

 

چون تارحم نکیم خداهم رحم نمیکنه،این باید یادهممون باشه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۴
Alieh Banoo

نظرات  (۵)

کاملا درسته،رحم!

 

 

مهم تر از همه اینا ما خودمونو داریم :)

پاسخ:
درسته ولی خیلیا به این نکته مهم بی اهمیتن

برونگرا و درونگرا نداره
خیلی هامون کسی رو نداریم که باهاش حرف بزنیم

پاسخ:
ولی برای برونگراهاسخت تره...
خییییلی سخت
۱۸ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۹ یِک بیمارِ رَوانی

میدونی...درکت میکنم...برون گرا باشیو نتونی حرف بزنی..سخته...برون گرا باشی و موقع حرف زدن خفه ات کنن و دهنتو بدوزن..سخته..حتی ی لبخند زدن هم سخته...برون گرا باشی و دیگه دلت نخواد حرف بزنی..از همشون سخت تره...

منم ی برون گرام...و توی همچین حال مزخرفیم...

پاسخ:
بازم خوبه کسی هست
امیدوارم یه روزی حال هممون خوب شه

بین همه نبودن ها و تنها بودن ها چه خوبه خدا هست

پاسخ:
دبیرادبیاتمم همینو میگفتن
میگفتن شاید این تنهایی برای نزدیکی بیشتر به خداست...
شاید خدامخصوصا دور وبر ادم روخالی کنه تا بیشتربه خودش نزدیک شیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی