حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۲۲آذر

باورم نمیشه

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۸ ب.ظ

سلام

 

امروز یه مطلبی خوندم درمورد یه دختر۱۹ ۲۰ ساله

 

یه لحظه به طور ناخودآگاه حس کردم من بااون سن چه قدر فاصله دارم

 

حس کردم هنوز راه زیادی دارم که به اونجابرسم

 

آخه همیشه فکرای دیگه ای برای ۱۹ سالگیم داشت

 

همیشه فکرمیکردم دانشجوی پزشکی اصفهان میشم و توی اون دانشکده باحال بااون همه سبزه ودرخت میشم

حتی عاشق اون فواره وصندلی های ورودیش بودم

 

اما به خودم اومدم ۸ماهم ازتولد نوزده سالگیم گذشته

 

ازدواج کردم ودوبارکنکور دادم

 

این مدت ۱۹ رو فارسی برای خودم مینوشتم تایادم بره همه آرزوهام

 

میبینم که چه قدر رویاهای تلنبارشده دارم ولی حال وقت انگیزه ای برام نمونده

 

دارم یه هدف جدید برای خودم انتخاب میکنم

 

میخوام هرطور شده موفق بشم

 

دوس ندارم تسلیم این رویاهای تلنبارشده بشم

 

ولی به دلم که مراجعه میکنم تهش میفهمم اون رویاها تاآخرعمربهم چشمک میزنن

 

مطمئنم یه روز به همشون میرسم

 

حتی اگه۱۹ ساله نباشم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۲
Alieh Banoo

نظرات  (۱)

منم مطمئنم:)

پاسخ:
ممنون🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی