حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۱۶مرداد

تغییر

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۲ ب.ظ

خیلی وقتابوده که دلم خواسته خودمو عوض کنم

 

خیییلی بیشتربوده که ازدست خودم ناراحت شدم به خاطر خیلی چیزا

 

نمیدونم ازچی خودم پریشونم ولی دوس ندارم خود الانم رو

 

قبلا رویاهایی داشتم که الان شرمنده همشون شدم

 

شرمنده حس خوب نوجوونیم

 

خیلی وقت ازدنیای خیال دوربودم

 

دلم میخواد برگردم به همون قشنگی خیالی دو سه سال قبل

 

دلم یه زندگی جدید ولی نه بایه من جدید

 

من به اشتباه میخواستم خودم روعوض کنم چون این غیرممکنه

 

امابه جاش میتونم یه مسیر دیگه رودنبال کنم

 

چون تازه فهمیدم تازنده ام میتونم زندگی کنم.....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
Alieh Banoo

نظرات  (۲)

تغییذر دادن خودمون گاهی لازمه

و این نشونه خوبیه

امیدوارم به هر تغییری که درست میدونی دست پیدا کنی

پاسخ:
ممنون بهامین جون

امیدوارم بتونم برسم به اون تغییرمطلوب

بزرگترین آدم مشکل زندگیم خودمم!

از بس تو پیچ و خمای زندگی نپیچیدم  ... از دور خارج شدم انگار!

تغییر خوبه ولی... ترک عادت موجب مرض است خداوکیلی :))

پاسخ:
منم موافقم که مشکل ترین آدم هرشخص خودشه
ولی ادم به مرداب عادت هاش خو میگیره
باید بره تا گرفتار مرداب نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی