حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۰۵مهر

بازگشت

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ

سلام به هرکی این متن رو میخونه

من هروقت دلتنگ میشم یه سری میزنم

 

این روزهاهم حالم قاطی پاتی شده

چون زحمتی که یکسال کشیدم ازبین رفت تقریبا وچیزی که خواستم توی کنکور نشد

 

دلم میخواد این روزا برگردم از خواسته ای چهارپنج سال داشتم

 

خواسته ای که هنوزم دوسش دارم ولی میترسم ازعمری که دوباره هدر بره

 

میخوام تصمیم بگیرم یه راه دیگه ای روکه دوس دارم انتخاب کنم وادامه بدم

 

شاید بعدهابتونم به عشق نوجوونیم یعنی پزشکی برسم

ولی الان الویت های زیادی توزندگیم دارم

 

دعام کنین که بتونم وناامیدنشم

 

دوستون دارم وبرای آرامش دلتون دعامیکنم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۵
Alieh Banoo

نظرات  (۵)

مطمئنم مطمئنم بهش میرسی و ...

هرکسی زمان خودشو داره !

هیچ وقت فکر نکن از کسی یا چیزی عقبی ... هیچ وقت !

برات کلی دعا میکنم که موفق باشی :))

پاسخ:
مرررررسی جودی عزیزم
درست میگی
دعاکن هیچ وقت آرزوهامون یادمون نره
چون آدم بی آرزو میمیره
۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۴ ری‌ حانه.

کنکور داره رویاهامونو به گمراهی می بره.

ولی تو شکستش بده؛

تو قوی باش

تو صبوری کن تو ناامید نشو.

تو می تونی :)

پاسخ:
ممنون برای امیدت
ولی شاید بعضی وقتانشه ادامه داد
یه شرایطی باشه که نشه
۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۵ ری‌ حانه.

مثلِ همین شرایطی که الان توشی؟

دوست منم به خاطر کنکور نمی تونه رشته ای رو که میخواد بخونه؛ولی میخواد فعلا یه رشته ی دیگه رو بزنه تا از طریق اون بتونه واسه ارشد،رشته ی موردعلاقه شو انتخاب کنه.

دیگه باید از محدودیت ها ، فرصت ساخت:)

تنها راه همینه.

پاسخ:
امیدوارم که هم شماهم دوستت موفق باشین
ولی حتما بگین که خوب تحقیق کنن ومطمئن باشن
چون ازبعضی رشته هانمیشه رفت
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۱ |•° ن.م °•|

میدونید همیشه هم توی اونکاری که فکر میکنیم دوسش داریم براش ساخته شدیم موفق نمیشیم. این به معنی پایان زندگی نیست. 

هزاران حرفه دیگه هست که اگه به عمقش نگاه کنیم توشون موفق تریم.

منم امسال کنکور بد دادم البته من تلاشی نکردم که مستحق برد باشم. ولی امیدوارم موفق باشی😊

پاسخ:
بله درست وصحیحه
امیدوارم شماهم موفق باشین

به زمان بندی خدا شک نکن

گاهی در دیر نرسیدن به اهداف حکمتی هست که ما غافلیم

آرزوی موفقیت دارم واست عزیزم

پاسخ:
ممممنونم واقعا
برام دعاکنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی