حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۰۹آبان

به وقت نتایج

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ

سلام دوستان

 

امیدوارم حال دلتون خوب باشه

 

خب بعداز مدت هانتایج اومد وبرای باردوم مردود شدم

 

حالم گرفته شد ولی نه به قدر رتبه ها

دوسال مردودی هم سخته البته که من فقط رشته های تاپ رو زدم اونم شهرخودم اصفهان

 

فقط دلم خواست یه جانوشته باشم بعداز سالهاآرزویی که عشقم بود نشدکه بشه

 

امیدوارم بالاخره بهش برسم

 

البته که سال دیگه کنکور نمیدم

 

اماشایدبه زودی آفتاب طلوع کنه وشب تموم شه

 

من هیچ وقت نا امیدنمیشم ومیدونم عشق من به پزشکی یه چیز خام وبی ارزش نبود

 

من تا ابد برای هدفم میجنگم

 

مهم نیس که چه قدر طول بکشه من هنوز برام دیر نشده

من تاآخرین نفسم به خودم ایمان دارم

 

پ.ن:شاید کم کم خودم جانم داره از زیر آوار درمیاد تابغلم کنه

منکه امیدوارم بیاد پیشم خودِ گم شده ام...

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۹
Alieh Banoo

نظرات  (۲)

سلام :)

اصلا همین شکست های متوالی مقدمه ی یه پیروزی خیلی خیلی بزرگه :))

موفق باشی خیلی!

پاسخ:
سلام
کاملا درسته
اگه اوضاع خوب نیس پس حتما راه ادامه داره
شماهم موفق باشی جودی عزیز

هدف های مهم سخت بدست میان و ارزش تلاش کردن را میطلبه.

تو هنوزم فرصت داری که برسی و مطمئنم روزی مینویسی که به هدفت رسیدی:)

پاسخ:
ممنون بابت نظرت
انگار یه امیدی دوباره گرفتم😁😁😁
خیلی وقته فعال نبودم😔😔😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی