حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۲۹ارديبهشت

خدا...

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

وخدا عاشق حقیقی توست
واوست قادر مطلق
وچه زیباست که انسان واردیک رابطه دونفره باخداشود

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۹
Alieh Banoo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی