حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۲۴خرداد

شادترین دختر غمگین جهان

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ب.ظ

 

 

 

 

 

وچه حالت مخوف و وحشت آوری برای من است

 

که احساسم درخود مچاله ودر گودالی تنگ خفه کنم

 

مبادا کسی ازحال دهتشناکم باخبرشود

 

فقط لبخندی سرد مثل همیشه بزنم ونگذارم احدی بفهمد که ذره ای در درون من چه میگذرد

 

منی که روزی تمام آدم های دورم محرم اسرارم بودند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۴
Alieh Banoo

نظرات  (۳)

سلام 

 ویلاگ فوق العاده جذاب و کاربر پسندی دارید :)
در صورت تمایل از وبلاگ منم بازدید کنید:)

ممنون

سلام، ممنون از شما قشنگ بود👌

پاسخ:
سلام ممنون

متن فوق العاده ای👌

پاسخ:
خیلی ممنون😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی