حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۱۱خرداد

دلیل

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ق.ظ

عشق جای خون در رگ های من جریان دارد
وسلول به سلولم به جای گلوکز انرژی اش را ازعسل نگاه توتامین میکند
واکسیژن بدنم را ازهوای نفسهایت میگیرم
تودلیل زنده بودن منی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۱
Alieh Banoo

نظرات  (۱)

سلام.خوبی؟

وبلاگ زیبایی داری.

باتری و شارژر لپ تاپ با قیمت مناسب و به صرفه اگه میخای برو سایت کالالپ

قیمت های به صرفه و مناسبی داره و میتونی به بقیه هم معرفی کنی.

افتخار بده و سایت کالالپ هم لینکش کن و در سایتت قرارش بده.ممنون

سایت کالالپ سایت خوبیه

میتونی اسمش سرچ کنی: "کالالپ"

یا آدرسش را بزنی

اینم آدرس سایت:

https://kalalap.com

 

پاسخ:
ممنون
چشم اگه نیازشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی