حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

گفت وگوهای من باخودم جانم

حرف های من بامن

سلام به همگی
با آرزوی حال خوب برای همه دوستان
ننهاخواهشی که میتونم داشته باشم اینکه تامیتونین تنهایی های هموپرکنین
این روزافقط باجمع های شادی میشه که خوب بگذره
وگرنه هرکی به دورش نگاه کنه فقط حس یه منجمد توی کوه یخی روداره
برای هم گرمای عشق و شادی آرزوکنین
ممنون ازهمگی

آخرین مطالب
۰۱خرداد

عشق چیست؟؟

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ

عشق وظیفه اش بهترکردن آدم هاست
وعشق است که آدم رابه جلومیبرد
وگرنه این دنیارابی عشق چگونه توان به سربردن؟؟!!
عشق موهبتی ازطرف خداست برای زنده ماندن دراین زندان
به سان اکسیژن برای زیستن دراین کره خاکی

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
Alieh Banoo

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من که به عشق باور ندارم 😓 .....

***** *** **** **** * **** ****** ******* ***** *** *** *****

پاسخ:
شاید چون تجربه نکردین...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره اینم هست.. امیدوارم از حرف من ناراحت نشده باشید

*** **** ****** ***** *** ** *** *** ****** ****** ****** 

پاسخ:
حرف ناراحت کننده ای نزدین
نظرهرکس برای خودش محترمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی